.

.

fredag 25 november 2016

Gympa och adhd center

Idag vad det vår tredje dag på grundkursen på adhd center men Leo ville hemskt gärna vara med på gympan så jag och Micke valde att komma lite senare till adhd center så vi kunde vara med Leo på gympan.
Men det gick lite så där ändå (stackaren) han tyckte att det skulle bli så kul men när han väl var där så blev det jätte jobbig och jag förstår honom så väl. Jag hade det så hela sommaren trots att jag åt medicin mot ångest varje dag.

Tredje dagen på adhd kursen handlade om vardagen men jag tycker faktiskt att det var den dåligaste hittills, jag trodde vi skulle få massa konktreta tips på hur man skulle göra men jag tycker vi bara pratade om hur lite det fungerade för alla, ingen hade en fungerande vardag och vi fick inga konkreta tips heller.

Underbart vackert var det iaf när vi gick till skolan.
Trots att jag har en riktigt bra kamera på min telefon så tycker jag Robins kort blev bättre.





Robins




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)