.

.

lördag 5 november 2016

Lussebullar och pepparkakor

På eftermiddagen satte jag upp en ny lampa i vardagsrummet, så himla mycket pill
Nelli hjälpte mig att sätta dit prismorna sedan fick jag skarva sladden, alla taklampor är byggda för ett eluttag i taket men vi har våra på väggen så alla lampsladdar måste förlängas sedan borrade vi hål i taket och satte dit plugg å skruv. Nelli tyckte att allt var oerhört spännande men ändå är det lite dumt att göra sånt med henne, klättra på bord, klippa elsladdar mm.
Sedan gick vi till centrum och handlade lampor och fika och hämtade ut ett paket på posten, jag har beställt både hand desinfektion och ytdesinfektion så vi ska klara alla sjukdomar i vinter.
Sedan gick vi hem och fikade. Saffrans munkar, saffrans gifflar och pepparkakor.
Nelli gillade inget riktigt men vi andra älskade det.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)