.

.

fredag 2 december 2016

4e gången på adhd center

Så jävla typiskt, idag är det 4e gången på adhd center och jag är för sjuk för att åka dit.
jag var så arg och besviken så jag grät i morse, inte bara för det utan för allt runt omkring.
Nelli skulle till mamma och pappa kl8 ska vi lämna henne ändå? vad vill dom? vi hade inte gjort upp någon plan för vad vi skulle göra om jag inte kunde följa med.
Sen var jag ledsen för Leos skull för hans dag blir värre när han börjar 8 och nu skulle han göra det för att vi skulle i väg och det känns så fel att skicka honom till skolan kl 8 och kanske förstöra hela hans dag när han inte behövde gå så tidigt. Jag kunde ju inte heller smsa hans assistent kl 7 på morgonen och göra om planerna så det var bara att väcka honom.
Men det gick bra han var trött men kom upp utan problem.
När det var dags att göra iordning sig och gå till skolan blev rörigt och kaosigt och jag insåg hur mycket bättre det var för Leo att börja senare när det bara är han och jag hemma (nelli är ju hemma men hon sitter oftast väldigt lugnt i soffan) Men nu när det var 4 människor hemma så blev det jobbigt.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)