.

.

måndag 19 december 2016

Nytillskott

Nelli och killarna fick pengar av mormor så dom kunde köpa vad de ville på Tomteland men Nelli var den enda som tog henne på orden och plockade hela famnen full.
Hon hittade en hund som hon promt ville ha, en exakt kopia av en mjukishuns som mormor har så därför sa jag nej.
Men Nelli är oerhört duktik faktiskt, hon klamrar sig fast vid sakerna och skriker hysteriskt men när hon har förstått att hon inte kommer att få det så lägger hon snällt tillbaka det på hyllan igen.
Jag däremot hittade två tomtar som jag bara älskar så Micke köpte snällt dom till mig, så jag drog vinstlotten på tomteland.
Jag är ingen tomte människa alls egentligen, en sån där som fyller hela huset med tomtar när det nrmar sig jul så därför betyder dom extra mycket för mig och kommer för alltid vara ett minne av tomteland.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)