.

.

tisdag 6 december 2016

Värsta dagen

I dag var den värsta dagen hittills, vet inte om det var mitt fel, eller Leos eller bådas.
Han är altid så arg när han vaknar. Idag väckte jag honom och gick sedan ner och gjorde frukost till honom, han frågade om han fick ligga kvar i sängen så länge och titta på paddan och det lät som en bra ide så piggnar han till och blir glad.
Men glad blev han inte, när jag sa att frukosten var klar var han jätte arg och skrek att jag bara tjatar och sedan kastade han sig förbi mig och ner för trappan (utan kläder) jag frågade om han hade tagit med sig kläder ner men då skrek han bara halvgråtandes att han inte hittade några.
Kläder känns också som ett jätte problem, jag hittat inga byxor som han tycker är sköna, han gilla jeansen som har resår i midjan och vid fötterna men eftersom han är så otroligt smal så är alla förstora och dom jag hittade i morse gnällde han också att dom var förstora i midjan och när jag tittade på dom så var dom säkert 5 cm för korta men han fick ha dom ändå, köper jag nya blir dom ännu större i midjan.

När Leo kom ner satte han sig inte och åt utan satte sig i soffan och tittade på paddan, efter lite bråk så började han äta fasta han grät hela tiden.
Jag försökte fylla i hans foto lappar till innebandyn och det var nog fel beslut att ta det på morgonen men jag känner mig jätte stressa för Robins har redan kommit och Leos lappar har vi inte ens skickat in än, jag hade fyllt i dom innan fotograferingen men när de skulle lämna in lapparna ville Leo göra om och inte ha det han tidigare hade valt.
Jag trodde också nånstans att han skulle bli glad av att fylla i lapparna men det blev bara värre för han hade missförstått nåt som Micke hade sagt så då började han gråta ännu mer och det slutade med att han sprang gråtandes till skolan.

När Leo har gått så känner jg mig helt knäckt, Nelli grät hela tiden pga att jag och Leo skrek och jag mår jätte dåligt över att han gråter när  han gick till skolan.
Jag mår otroligt dåligt av att det är så här hela tiden men idag har jag en tid på psykakuten så får vi se om dom kan hjälpa mig, som Leos doktor sa om jag och Micke mår dåligt kan vi inte hjälpa Leo att må bättre.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)