.

.

onsdag 18 januari 2017

Möte med skolan.

Idag hade vi möte med båda rektorerna på Leos skola.
Det var ett annorlunda möte kan man säga. Det slutade med att jag skrek i säkert 3-4 minuter åt den ena rektorn.
Men det brast totalt karln är en idiot bokstavligt talat. Jag berättade hur jag upplevde att Leo hade haft det och hur hans läraren hade behandlat honom och han sitter och ler. Till slut så började jag som sagt skrika åt honom.
Det kom ännu fler konstigheter, jag sa att han inte har lyssnat på vad jag har sagt, då svarar han att han har bra öron och ingen fel på hörseln.
Jag sa också att jag har pratar med honom varje dag i höstas och det nekade han till.
Jag tog upp att jag hade framför klagomål angående Leos lärare vid säker 20 tillfällen men det tyckte han inte heller att jag hade gjort.
Jag sa att jag har varit i kontakt med skolinspektionen och grundskole chefen och det kändes det som att dom tog åt sig av.
Nu ska tydligen han sluta som rektor där så jag bryr mig inte om det som hände för den andra verkar bra.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)