.

.

fredag 6 januari 2017

Sista dagen

Idag är sista dagen i Uppsala och cuppen är slut för den här gången.. nästan......
Medans resten av laget åker hem ikväll stannar vi kvar för en sista match.
Aiks pojkar 06 behövde nämligen en målvakt och frågade om Leo kunde hjälpa dom.
Jag och Nelli åt hotellfrukost och lekte lite med några leksaker som fanns i frukostmatsalen, därefter gick vi ut på stan för att köpa ett par byxor åt Nelli.
Jag vet inte alls hur jag packade, jag packade bara ett par byxor och dom är jätte smutsiga nu ooch vi ska bada sen så jag tänkte att vi kunde fynda nåt på mellandagsrean, MEN  tji fick jag för idag är det tydligen trettondagen så alla butiker öppnar tolv så det var bara att gå tillbaka till hotellet igen packa och vänta på att Micke ska komma och plocka upp oss.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)