.

.

fredag 20 januari 2017

Sov morgon ?

Idag hände nåt som faktiskt aldrig har hänt mig förut.
Jag försov mig.
 vi har haft en jobbig natt och både Nelli och Leo har sovit i min säng, Leo har gnällt från och till och jag har fått Nellis fötter i ansiktet x antal gånger, (undra hur hon sover egentligen)?
Jag vaknade av att Nelli vaknade, hon tittade mig i ansiktet och sa vaka  mamma vaka. Och massa annat, jag tänkte att shit vad hon är pigg idag, det är hon aldrig. Tillslut tänkte jag att vi går ner innan hon väcker Leo och jag ta upp telefonen och den står på 8.56 shit!! sen tänkte jag är det lördag? Nej,,,, å gud Robin sover han har han gått till skolan?? Sen ser jag att Micke har skickat ett sms att han gett Robin frukost och skickat honom till skolan.
Jag skickar ett sms till Leos assistent att han fick vara hemma idag för han börjar ju 9 så han slapp stå och vänta på honom.
Sen tittade jag på larmet och insåg att det var inställt på att ringa mån -tor skumt.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)