.

.

lördag 25 februari 2017

Det går sådär

Idag är dag nr 2 på vår innebandy cup.
Eftersom Nelli fortfarande är dålig så bestämde jag mig tillslut för att stanna hemma från den första matchen som blev flyttad från klockan elva till 8:45. Det tar 40 min dit och det är samling åtta så det kändes inte rimligt att gå upp så tidigt med henne så vi åker dit med farfar och farmor till andra matchen som är halv ett.
Men det gick inte riktigt som planerat. Klockan tio kommer Micke hem med Leo som var så sjuk att han inte hade spelat alls.
Nu är Nelli och jag ute på promenad i solskenet. Vid tre ska vi gå och äta en tidig middag och sedan är det en match fem och en sex och sedan ska vi åka hem och se på melodifestivalen

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)