.

.

måndag 13 februari 2017

Kräksjukan

Jag var på Ica i gårkväll och laddade upp utifall att jag också skulle bli sjuk eftersom ikväll när jag lagade middagen blev även Robin sjuk. Han kräktes några gånger men sov nästan hela natten som tur var. Stackaren.
I morse vid sju började jag få rejält ont i magen och må illa, jag väckte Leo vid åtta och gjorde en macka åt honom, sedan klarade han sig rätt bra själv och kom upp och kramade mig och sa hejdå där jag satt på toan.
Jag kräktes bara en gång så det känns som jag fick det lindrigt. Men däremot har jag haft så fruktansvärt ont i magen men jag tror det beror på mitt magbråck.
På kvällen åt jag äppeljuice och tre bullar så nu känner jag mig nästan pigg.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)