.

.

onsdag 15 mars 2017

Ny medicin och ångest

Nu har jag ätit min nya medicin i en vecka och det är totalkatastrof.
Jag fick den utskriven innan sportlovet och den ska vara bra för personer med adhd men eftersom man kan må dåligt de första veckorna så valde jag att börja med den efter sportlovet. Vilket visade sig både vara klokt och katastrof.
Jag har ångest dygnet runt och kan knappt fungera som människa i fredags ringde jag psykakuten för att prata med någon och efter mycket tjafsande fick jag en tid men det var aldrig nån som ringde upp.
Jag har försökt vänta ut det men det går inte så idag försökte jag på psykakuten igen men de vägrar hjälpa till eftersom jag inte tillhör dom och så  ringde jag adhd stället där jag är inskriven och de hade en tid i morgon eftermiddag och säger att om det är akut skall man ringa psyk akuten.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)