.

.

tisdag 25 april 2017


Idag var Leo trött när han vaknade och så otroligt arg hela tiden, Han hade en hemsk attityd hela tiden så här har han inte betett sig mot mig på jätte länge, månader.....
Han skrek eller svor inte och det är ganska svårt att förklara varför man tycker att det är så jobbigt, men han är. på hugget hela tiden och mycket av det han säger är inte verklighetsförankrat men ändå fortsätter han och han kan gapa åt mig om något som inte ens har hänt och när man säger emot blir han ännu värre..
Ett exempel var: när klockan var 8.40 sa jag att klockan är tjugo i nio nu och du måste skynda dig med kläderna nu om vi ska hinna.
(han sa att han ville se klart tvn, det var inte ett önskemål utan mer en vilja bara, sedan klär han på sig i slowmotion och jag tänker att med tanke på hans humör så är det bättre att vi kommer försent än att vi bråkar så jag smsar det till assistenten) sen så frågarLeo vad klockan är och jag svarar 54 och då börjar han muttra om att han är sen men klär ändå inte på sig med någon större hastighet. sedan när vi står vid ytter dörren blir att jätte arg och börjar anklaga mig för att det är mitt fel att han är sen och att han hade frågat massa gånger vad klockan var men att jag inte hade svarat utan när jag tillsist svarade så var klockan 54 och det är därför mitt fel att han var sen.
Då var han så sur på mig så han säger att han vill gå själv till skolan för han vill inte gå med mig.
Då börjar Nelli gråta för hon har precis fått på sig sina skor och vill gå med, så jag säger att det är taskigt mot henne men han fortsätter och till slut går jag med iaf för Nellis skull.
Jag vet inte om han var trött efter helgens alla "äventyr" eller om et var pga att det mer eller mindre är första dagen på medicinen.


vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)