.

.

fredag 26 maj 2017

Falun

Micke har lämnat av oss på hotellet och Nelli och jag undersöker lite.
Känns som vi fick tag i ett riktigt skabbigt hotell. Det.luktar illa och badrummet är det sjukaste jag någonsin sett så det blir inget duscha för oss för vi får helt enkelt inte plats i duschen.
Jag och Nelli hade det jätte mysigt vi undersökte allt och hon är så rolig att vara med för hon pratar om allt vi gör, frågar och kommenterar.
Vi läste böcker och åt bulle i sängen.
Det gick inte att få igång internatet så jag tittade lite på mobilen och inom någon minut sov hon.
Men vid det här laget hade puben på bottenvåningen höjt volymen rejält och trots öronproppar gick det inte att somna
Vid elva tiden var jag gråtfärdig för det kändes som droppen, ingen dusch, frukost buffén var en meter lång. Det luktade mögel inget internet och till sist ingen sömn.
Jag smsade micke och han lyckades få ett rum på scandic (det var fullbokat så det var någon som avbokat)
Vid ett somnade jag.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)