.

.

söndag 13 januari 2019

Alla sjuka på samma dag

Robin har sagt i både torsdags fredags och lördags att han mådde lite konstigt och idag när vi vaknade sa nelli också att hon mådde dåligt efter ett tag verkade hon jätte dålig så jag tog febern på henne och hon hade över 39 grader. Framåt kvällen började jag må jätte dåligt och fick 38,7 i feber och efter en stund sa Robin att det kändes som han brann upp så jag tog febern på honom också och han hade 39.4
Han fick två ipren och gick och la sig och så gick jag och nelli och la oss framåt natten vaknade hon och grät och var brännhet så jag gav henne Alvedon och sedan gick vi och kissade. Hon var så febrig att hon bara skakade. Nästan tillbaka i sängen sa hon att hon behövde spy så vi skyndade tillbaka till badrummet men hon hann inte fram så hon kräktes både på sig själv och tvätten :(
Tror att det kan bero på Alvedonen för hon har kräkts förut på natten när hon fått Alvedon. Vi har rump Alvedon men det känns jobbigt att få av henne kläderna mitt i natten när man själv är trött och hon bara skakar av feber.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)