.

.

torsdag 21 februari 2019

Sjuklingar


Vaknade i morse med huvudvärk, ont i halsen och jätte snorig.
Så jäkla typiskt när jag är ledig och tänkte städa och fixa. 
Jag sov till och från till 10 medans Nelli låg bredvid och tittade på paddan.
Det är så skönt att hon är så snäll, annars skulle det aldrig funka här hemma framförallt då hon jämt är sjuk och smittar mig så jag också är sjuk jämt, plus att när jag blir sjuk blir jag sjuk i flera veckor.
Sen underlättar det här med mobilerna i dagens läge och hennes padda, jag är så oerhört tacksam över att hon fick en padda i julklapp.
När Robin och Leo var små hade inte mobilen internet och paddor fanns typ inte så dom tittade på tv och då kunde jag inte ligga och sova på morgonen om jag var sjuk för man visste ju inte vad dom gjorde här nere. Nu minns jag faktiskt inte om dom var duktiga eller busiga men jag har för mig att dom var väldigt snälla och duktiga.

Nelli är så duktig på att scanna in varor ,hon klarar det helt själv trots att hon bara har gjort det en gång innan.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)