.

.

söndag 31 mars 2019

Idag har jag varit och tittat på Robin när han spelade innabandy match och Nelli har för första gången varit ensamen hos en kompis.
Det började med att Hanna frågade om vi ville leka och jag svarade at vi skulle på innebandy och då frågade hon om Nelli ville vara där och leka medans vi varpå innebandy.
Jag var väldigt osäker eftersom Nelli aldrig hade varit ensamen hos någon kompis förut bortsett från Agnes som bor på samma gata, där har hon varit massa gånger men då kan hon ju bara gå hem när hon vill.
Vi lämnade henne på vägen till innebandyn och då var hon glad och lite spänd.
Jag kollade flera gånger under dagen hur det gick och det gick jätte bra.
Jag fick flera bilder och dom lekte och gick på utflykt och hade picknick mm
När jag hämtade Nelli blev hon ledsen och ville inte åka hem, men hon var så trött och det förstår jag när man har gjort så mycket roliga saker.

Vi kom hem nästan vid middagstid så det blev lite för sent för att gå och handla så vi åkte upp till kinan och åt middag.
Det var kul för det var länge sen vi var ute och åt och även Leo åt bra och tyckte det var kul.
När vi kom satt killarna i vardagsrummet och berättade roliga historier tills det var sovdags.
Alla hade nog lite svårt att somna (förutom Nelli) eftersom det är sommartid och vi började göra oss iordning vid nio och då är ju klockan egentligen bara åtta.









vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)