.

.

söndag 31 mars 2019


Tänk att ibland har vi lite tur iaf inte så ofta men ibland händer det...…
Idag regnar det och snöar så jag är jätte glad att vi ska på bandy idag och att vi gick till skogen igår.

Sen är jag glad för att Leo vaknade och väckte mig och Nelli. Först var jag irriterad för jag är morgontrött och jag vill att Nelli får sova så länge hon behöver eftersom hon ofta vaknar när vi går upp på vardagarna. Och sen blev jag ännu mer irriterad när jag upptäckte att det var sommartid så egentligen var klockan 8.30 så då var det ju inte så konstigt att Nelli sov och då är det ju typiskt att Leo ska väcka oss. Men sen kom jag på att vi ska åka på Innebandy match 11.30 och jag ställde inget larm igår för jag tänkte att det var omöjligt att försova sig när det var en så sen match. Nelli vaknar som senast kring 10- 10.30 men hon somnade vid nio igår så då sover hon inte så länge. Men då tänkte jag inte på sommar tiden börjar idag. Hade hon sovit till tio tex så hade klockan helt plötsligt varit elva och då hade vi varit fruktansvärt sena då alla ska väckas, äta, packa alla väskor gå ut med hunden etc...……
Hanna har frågat om Nelli vill vara där idag medans vi är på bandy så vi får se om det blir så.
Nelli har aldrig varit där ensamen och om hon saknar oss så kan vi ju inte komma och hämta henne när vi är på andra sidan stan.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)