.

.

lördag 6 april 2019

Ensamma hemma.

Jag pratade redan igår med pappa om Leo kunde vara hos dom eftersom han var ledsen över att han inte fick åka med på innebandy cupen och sista tiden har vi bråkat oavbrutet, jag klarar inte hans humör och elakheter.
Så i morse ringde vi till morfar, Leo tyckte att det skulle bli jätte roligt, så morfar kom och hämtade honom och så åkte dom iväg och gjorde lite roliga saker tillsammans.
Dom åkte iväg till ett stall och klappade lite hästar.
Leo sov sedan där på kvällen.
Tror att det var det bästa för honom att få komma iväg och bara få vara ensamen ett tag.

Nelli gick hem till Freja och lekte i flera timmar så jag har städat och fick ett ryck att städa i städskåpet. Det tog sin tid kan man säga då de flesta saker inte gick att sortera på ett logiskt sätt men nu har jag lite koll iaf och allt ligger i små lådor ist för i en enda stor hög.

Jag har även gjort iordning ena sidan av vårat sovrum för att slippa ha alla Nellis leksaker i vardagsrummet.
Nelli tyckte att det var jätte kul och i morgon ska vi hänga upp lite tavlor  som jag har köpt till henne och som bara ligger på vinden och väntar på att hon skulle få ett eget rum.













vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)