.

.

måndag 15 april 2019

Nu är bänken också fixad

I dag åkte vi till Assist och köpte klubbor till Robin och Leo, Robin har länge pratat om en vit Hawk klubba och eftersom han inte kunde titta på någon på hans födelsedag så fick han titta på klubbor idag ist.
Leo hittade en klubba på Robins födelsedag som han ville ha så vi köpte den också.
Jag hade dåligt samvete efter samtalet på Leos skola så när han berättade att han hade hittat en klubba tänkte jag  att det kunde vara som en bra belöning för att han har ansträngt sig och höjt sina betyg i skolan, men samtidigt tyckte jag att det var en väääääldigt dyr belöning så gulliga smarta Leo kom med ett förslag att vi skulle ta av pengarna som vi fick tillbaka när vi lämnade tillbaka hörlurarna och köpa ett par billigare hörlurar ist, och det tycker jag var ett jätte klokt förslag, Om han vill ha en klubba och ett par billigare hörlurar ist för ett par jätte dyra och fina hörlurar så spelar det inte mig någon roll. (Leo fick hörlurar i julklapp av mormor och morfar men det var fel på microfonen men ist för att byta dom så fick jag pengarna tillbaka så att jag i lugn och ro kunde titta och läsa lite om hörlurar i lugn och ro.)

Vi åkte förbi Bauhaus på vägen hem och köpte mer dekorplast till köket.
När vi kom hem gick Nelli och lekte med Agnes så då passade jag på att sätta på plasten på bänken.







vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)