.

.

tisdag 9 april 2019

Robin fyller år

I morgon fyller Robin år.
Nelli hjälpte till att duka bordet och sätta i servetter i glasen och sedan gjorde vi en vimpel till Robin.
Sedan slog jag in Robins paket och Nelli tycker att det är så kul att göra paket så hon sa att hon ville hjälpa till men jag tyckte att det var för sen för i morgon ska vi gå upp mycket tidigare än hon är van vid och vi var redan jätte sena i säng.
Jag hade tänkt att vi skulle slå in paket och blåsa ballonger och sånt medans Robin var på handbolls träningen men så gjorde han illa handen på gymnastiken i skolan så han kunde inte gå på träningen så då kunde vi inte förbereda något.
Men när jag skulle slå in en lapp till Robin fick jag dåligt samvete mot Nelli så då gick jag upp till henne och frågade om hon ville göra ett paket till Robin och det ville hon jätte gärna göra.














vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)