.

.

tisdag 6 augusti 2019

Allt och inget

I dag känns det som vi har gjort hur mycket som helst och ändå inget.
Först åt vi frukost och sedan gick vi till doktorn med både Robin och Leo.
Först kollade hon på Leos fot för han har haft ont jätte länge och de var någon mjukdel i foten som tar lång tid att läka så det är därför det har tagit så lång tid.
Sen skyndade han sig hem för att åka till innebandyn.
Hon tittade på Robins knä för han har en känsla av att det böjer sig bakåt och så gör det ont men hon trodde att det berodde på att han växt så mycket så kroppen blir lite ostyrslig.
Sen passade vi på att ta blodprover på Robin när vi ändå var där.
Sen gick vi hem, gick ut med Tuffs och sen gick vi till lasse maja parken med Hanna och Freja och sen gick vi till centrum och åt lite lunch och då smsade Robin att dom som ville fick spela handboll så jag gick hem till honom och gav honom lite lunch och Nelli följde med Freja hem under tiden. Efter att Robin hade gått till träningen så gick jag och handlade och sen gick jag och Tuffs och hämtade hem Nelli men jag fastnade där en stund.
Både jag och Nelli är super trötta och åt lite rester till middag, nu funderar jag på vad Robin ska äta för han kommer hem snart och behöver äta.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)