.

.

måndag 19 augusti 2019

Första dagen i nya skolan.

Idag är Leos första dag i nya skolan och så klart har vi studiedag på jobbet så jag jobbar från halv nio till halv fem.
Leo har varit så sjukt nervös de senaste dagarna och fått ångest attacker.
Leo började klockan tio och Micke skjutsade dit honom, Kimo och Danilo så det räddade nog lite av situationen. Hen blev jätte glad när vi sat att han skulle åka med Kimo och Danilo.
Jag sa åt Leo att han skulle ta en selfi och skicka till mig innan han gick hemifrån, för att jag inte var hemma och för att han skulle få något annat att tänka på. Men eftersom Micke inte var hemma på morgonen så väckte jag Leo innan jag åkte och gav honom medicin och frukost.
Jag ringde hem på min lunchrast och då hade han kommit hem och var jätte glad. Han och Kimo hamnade i samma klass och i morgon börjar dom kl 9, Leo som aldrig har åkt någonstans själv hade googlat och kollat på sl vilket tåg dom skulle åka med, han var skit nöjd och jag kände mig så stolt över att han fixar själv.
Sen lyckas han inte fixa allt själv uppenbarligen för han gjord inte iordning någon lunch fasthan var jätte hungrig så Robin gav honom pasta och kyckling  som jag hade gjort iordning för att Robin skulle på handbolls träning.




vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)