.

.

fredag 9 augusti 2019

Idag när Leo hade åkt gick jag och Nelli till samma lekpark som dom andra dagarna.
Efter en stund tyckte jag att molnen så mörka ut så jag kollade alla väder apparna och ingen sa regn på dagen. Men efter en stund började det regna lite grann så jag och Nelli Tog med oss tuffs och satte oss i lekstugan, men sen så ökade regnet och ökade så där satt vi till  slut minskade det lite grann så då sa vi att vi skyndar oss hem.
Nelli frös när vi gick hem men hon är ju så jäkla envis och vägrade ha långbyxor för hon tyckte det var så varmt ute.
Sen har vi spelat spel på hennes padda, ätit lunch med Robin, lekt med hennes dockor det blev en riktig Nelli dag.



vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)