.

.

lördag 10 augusti 2019

Kalas

Idag har vi varit på Ellens 4 års kalas. Nelli har längtat så länge. Hon har pratat om det varje dag sista veckan.
Vi åt frukost och sedan duschade Nelli och kammade håret, sedan tog vi fram fin klänningen som hon älskar så mycket och sen slog vi in paketet.
På vägen hem handlade vi till middagen. Jag var så trött när vi kom hem och som vanligt sprang tiden iväg, jag tänkte packa upp maten och sen vila men jag vet inte vart tiden tog vägen. Vi åt tacos till middag och tittade på en film som Robin valde. Den var jätte lång och Nelli hade lite tråkigt men hon var duktig ändå. Men ville så gärna leka en stund efter maten men trots att vi åt i god tid så blev det sent, Robin gick ut med Tuffs medans jag diskade men klockan hann ändå bli 20,30.
Jag skulle vilja att vi kom i säng lite tidigare på kvällarna men jag lyckas verkligen inte. Så som vanligt somnade Nelli 21.50. Det funkar på sommarlovet men snart är det dags för jobb, dagis och skola.
Bläää, jag längtar inte ett dugg efter att börja passa tider stressa och tjata.







vises


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)