.

.

torsdag 8 augusti 2019

Lekpark och fortnite

Vi gick upp vid 9 som vanligt och åt frukost, sen gjorde Leo sig i ordning och åkte på innebandycampen. Då klädde jag och Nelli på oss och gick till lekparken vid vårat gamla hus. Hon hittade den när hon var med Agnes och den är mysig och lagom.
Först bakade hon muffins i huset till mig och sedan byggde vi sandslott. När vi kom hem tittade Nelli på paddan ett tag medans jag spelade med Robin.
Sen gick jag och Nelli och handlade och köpte en present till Ellen som vi ska gå på kalas hos på lördag. Nelli tycker att det var jätte kul och handla och när vi kom hem sa hon att det kommer bli så kul i morgon när vi ska slå in paketet. Och så sa hon ÅÅåå NEJ vi har glömt att tvätta min klänning...
Sen åt vi middag och kollade på film. Robin valde nån film om ett bankrån och till min stora förvåning satt Leo med hela filmen. Men det var inte en två timmars film och han sa på kvällen att den var så spännande sådet var därför han satt kvar. Helt otippat.
Förut kollade han på" vuxenfilmer" men nu så vill han mest se barn filmer och går oftast när vi sätter på nåt annat. Jag tycker iof att barnfilmer kan vara precis lika bra som en vuxenfilm.








vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)