.

.

tisdag 13 augusti 2019

Trött tjej

Å vad nelli var trött i kväll. Igår märktes det inte så mycket men ikväll märktes det men jag tycker hon höll ihop bra.
Först vart det något missförstånd med Micke, jag trodde han skulle laga mat åt alla eftersom jag slutade jobba halv sex och han och Leo skulle åka på innebandy klockan sex. Men han trodde att han bara skulle fixa nåt till Leo så han och Leo åkte till Subway och då blev Nelli jätte ledsen men det gick över ganska snabbt, sen var hon jätte nöjd med fiskpinnar och potatismos. Det är jätte kul att både Nelli och Robin älskar det eftersom det är en sån simpel maträtt. Robin brukar önska det och det är en super bra maträtt när man kommer hem sent.
Vi tittade på en barnfilm till maten, först valde jag en som vi inte hade sett men sen när den började var den på engelska så Nelli blev jätte ledsen så då bytte vi till Aladin och rövarnas konung.
Efter maten gick det utför fort, hon spelade Minecraft på paddan och jag tittade på när Robin spelade i ca 5 minuter sen började hon gråta och gråta och gråta och det var fel på spelet och det var fel på migoch Robin som inte förstog nånting och bara gjorde fel. Men jag lyckades övertala henne att borsta tänderna och gå och sova och Robin följde med upp och kollade på svampbob med oss. Jag tyckte det var trevligt att vara med honom en stund efter maten i lugn och ro men så blev det ju inte. Leo och Nelli tar rätt mycket plats så Robin ser jag knappt så när han frågar om jag vill komma ner och vara med honom blir jag glad.






vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)