.

.

onsdag 4 september 2019

Ekorre och doktorn

Idag gick vi tidigt till dagis för att jag skulle vara hos doktorn med Leo kl 10. På vägen till dagis så fick Nelli syn på några fåglar som satt på en husvägg. Vi tyckte att det var så lustigt och konstigt så vi tog kort på fåglarna och då kommer en ekorre gåendes också på husväggen.
Så himla sjukt, jag har aldrig sett en ekorre gå på en husvägg och dessutom inte ända uppe på fjärde våningen.
Jag hoppades att den inte skulle ramla ner för det skulle vara hemskt att se och framförallt för nelli.
När jag hade lämnat henne och gick hem så var ekorren nästan nere på marken så den klarade sig nog.
Jag och Leo tog tåget till haninge och gick på läkarbesök på Prima. 
Vi träffade en specialpedagog och pratade om Leos ångest, och han erbjöd Leo att komma dit fler gånger om han ville och det ville Leo så nu ska han gå dit tre tisdagar i rad.
För en gång skull har vi lite tur då Primas mottagning och Leos nya skola ligger på samma gata förut har vi åkte till Huddinge centrum och Botkyrka och Botkyrka tog nästan en timma att åka till. 





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)