.

.

onsdag 18 september 2019

En till hemma dag med Robin.
Men,  jag tycker tiden går så fort, undra om det är så för alla andra också?
Jag och Nelli gick upp vid 9, jag gjorde frukost nästan på en gång och ändå hade vi ätit och plockat undan klockan 10. Sen klädde hon/vi på oss och gick till dagis, nu klär hon ifs på sig otroligt sakta.
När jag kom hem från dagis var klockan 11. Jag satte mig och fixade mina naglar, jag har skjutit upp det i två veckor för att jag har varit så sjuk att jag inte haft någon ork.
Sen gick jag och handlade och när jag kom hem åt jag lunch med Robin som åt frukost, vi tittade på film och fikade och då kom Leo hem lite tidigare än han skulle för han hade haft panik attack i skolan och ville gå hem, kanske för att han visste att jag var hemma och det är en trygghet för honom. Han åt lite nudlar och kollade på film med oss men han ville inte ha nån äppelpaj. Konstigt eftersom han älskar äppelpaj.
När filmen var slut var det redan dags att gå och hämta Nelli, så fort gick den dagen.
Nelli ville gunga lite på väg hem så det gjorde vi en liten stund innan vi gick hem och lagade mat.
Efter middagen ville Nelli diska, söta fina hon hjälpte till med hela disken till köket varskinande rent.
Så himla mycket trevligare att städa/diska när man har sällskap.










Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)