.

.

söndag 8 september 2019

Innebandy

Trots att dom hade match start 11.45 så blev det jätte stressigt på morgonen då vi inte är några morgon människor nån av oss. Leo vaknade först, jag hörde hans dörr och sen somnade jag om tills Nelli vaknade vid 9.
Vi fick även med oss Robin, det kändes kul att han åker med fast han har slutat.
Först mötte dom Djurgården och om dom förlorade den matchen så var cupen slut, men eftersom dom vann så spelade dom final kl 15.
Som dom förlorade, det var faktiskt tråkigt då de ledde med 3-1 och förlorade med 6-3.
Innan finalen så gick vi ut och lekte lite grann :)

Leo var så arg och besviken när vi åkte hem så han fick följa med och titta på när Micke spelade match.
När vi kom hem mådde jag riktigt dåligt så vi värmde på lite tacos till middag men det är det bästa Robin vet så det blev perfekt, tacos och film.
Robin och jag gillar samma sorts filmer och vi gillar också att se på film jämt. 
I kväll blev det Jack Recher












vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)