.

.

tisdag 10 september 2019

Lång dag

Först åkte vi på ett besök till sköterskan på Prima för Leo behövde ta puls och blodtryck och väga och mäta sig. Och dom hade bara tid till 10.30 och han skulle träffa psykologen 11, men Robin hade utvecklings samtal klockan 10.30 så han och jag fick springa dit.
Efter vårt samtal så träffade jag Leos lärare för att hitta en tid till honom också och hans fröken kunde kunde 12.35 så Robin åkte hem och jag gick och mötte Leo. 
Först blev han jätte sur för han ville inte ha 3 möten på en dag. 
Men vi hade 40 min på oss så vi gick till Haninge centrum och då blev han glad igen och hans utvecklingssamtal gick jätte bra men varade i över en timme så jag var rätt trött och mosig i huvudet på slutet. Efter mötet gick jag och Leo och köpte sallad i salladsbaren på hemköp som vi satte oss och åt utanför innan vi gick till tåget.
Jag har länge letat efter en ny wokpanna och nu hittade jag en på inochfinn för 99kr så det här dagen gav någonting roligt och inte bara massa möten. 
Sen skyndade jag och Leo oss till dagis för att hämta Nelli, jag tänkte att jag skulle hämta henne tidigt eftersom hon varit sjuk och jag visste inte hur mycket hon skulle orka. 



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)