.

.

söndag 15 september 2019

Vi har tagit det lugnt hela förmiddagen. När Robin vaknade tittade vi klart på Mary Poppins och sedan tog vi med Tuffs på promenad till ett annat dagis som vi såg på vägen hem igår, Nelli frågade om vi kunde gå dit i morgon och det lät som en bra ide, det är alltid kul att göra nåt nytt och eftersom alla är sjuka så är det bra att vara ute.
Precis när vi kom ut kom mamma och pappa förbi för de skulle lämna saker de hade köpt till Nelli så de gick med oss en liten stund innan de gick hem igen.
Vi kom hem lagom till fotbollen började på tvn så jag Robin tittade på matchen medans jag la pussel och spelade spel med Nelli.
Sen blev jag jätte dålig, ont överallt och kunde knapp svälja mitt eget saliv, konstigt att man halva dan kan må okej och andra halvan kan man knappt stå.
Micke var iväg hela dan så han köpte med sig chopchop och mc Donalds till middag. Nu provade vi en annan chopchop och den här var lika dålig som den andra.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)