.

.

onsdag 16 oktober 2019

Åka och handla

Nelli har frågat några gånger om vi kan åka till någon affär men jag tycker att det är så himla jobbigt att ta mig iväg någonstans, vet inte varför.
Men idag fick jag lust att åka någonstans säker för att vi inte har varit utanför dörren på över en vecka.
Jag hade en lista på saker jag behövde göra som reklamera Robins skor, lämna in kläder, korta min klocka, köpa en antennkabel, och en timer, sen ville jag kolla på skor till Nelli och leta efter rosa bordstabletter.
När vi gick till tåget sa Nelli att hon aldrig har åkt tåg förut och jag blev osäker på om det stämmer, jag minns faktiskt inte.
Vi började med att gå in på stads missionen och lämna in kläder och titta på dvd filmer.
Sen fastnade vi i några affärer med leksaker, hittade en pytteliten lekhörna och så gick vi in på zoo som en muta.
Nu åkte vi hemifrån ganska sen men vad tiden går fort när man åker iväg, jag tittade på klockan vid 13.30 och insåg att nu slutar Robin i skolan, typiskt vi hade fortfarande några saker att hinna med.
När klockan var 15.30 gav jag upp och gick till tåget så vi kunde träffa Robin lite innan han gick till träningen.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)