.

.

tisdag 1 oktober 2019

Föräldra möte

ikväll har jag varit på föräldramöte i Robins klass.
Micke och Nelli hämtade mig på jobbet och så stannade i på ica och köpte en sallad som jag åt till middag på vägen dit.
Micke åkte sedan hem och lämnade Nelli och hämtade Leo och åkte på innebandy träning.
Jag fick skjuss hem av en mamma i Robins klass och var hemma vid åtta.
Jag måste erkänna att jag var nervös när jag öppnade grinden och skulle gå in.
Nelli är jäkligt jobbig, grinar och skriker så fort hon inte får som hon vill, förutom när hon är med Leo då skriker hon och grinar om han andas fel. Men det brukar gå bra med Robin annars hade jag aldrig föreslagit att han skulle vara ensamen hemma med henne.
Men när jag öppnade dörren kom två glada bar springandes och Robin sa att det hade gått jätte bra.
 Robin och Nelli satt  i soffan och tittade på film och åt chips och hade jättemysigt. Robin sa att Nelli ville se på film och äta chips men dippen var hans ide så han hade gjort dipp och så hade dom plockat fram chips. Nelli hade även borstat tänderna och satt på sig pyjamasen.






Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)