.

.

fredag 25 oktober 2019

Halloween pyntat

I dag har jag och Nelli tagit fram allt halloween pynt. Hon fick ställa det som hon ville men det blev allt på samma ställe.
Och det var så himla kul, förra året skrämde vi Leo sen på kvällen när han kom hem, idag satte vi en jätte spindel på hyllan innanför dörren och väntade och hoppades att Leo skulle bli lite skrämd iaf och det blev han inte jätte men lite så att han kunde skratta åt det.
Sen fortsatte vi lite till, när han skulle gå skrek jag akta spindeln och Leo tittade på spindeln och hoppade högt.
Sen på kvällen hängde Nelli och jag upp pupaslingan på spegeln i hallen och Nelli hämtade Leo och visade honom den och han hoppade runt med henne en stund i hennes glädje dans.
Då satte jag på mig en halloween mask som jag hittade i lådan och så lyckades jag skrämma Leo en gång till.  
Då ville Nelli också ha en mask så det fick hon.
Sen gick vi upp till Leo för att säga godnatt och för att Nelli ville skrämma honom med sin mask men han blev inte rädd den här gången.
Men vi kom aldrig i säng för Tuffs hittade en tennisboll under Leos säng så vi lekte nog en hel timme.








Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)