.

.

måndag 14 oktober 2019

Idag var det riktigt regnigt och hemskt väder på morgonen och stackars Leo har fotbolls profil utomhus så han fick med sig en tunn regn jacka att ha över eller under västen men han sa sen på kvällen att han hade frusit fruktansvärt ändå.
När killarna hade åkt till skolan la jag mig i soffan under en filt och tittade på några bra tv serier på datan åt några mackor och tillslut började jag undra hur länge Nelli skulle sova och vid 9.30 hörde jag henne i trappan.
Vi åt pannkakor till frukost eller för mig blev det lunch.
Nelli följde med mig ut med Tuffs på en kort promenad och jag trodde hon var så pass frisk att hon kanske kunde gå till dagis i morgon men när vi kom in hostade hon så mycket att hon nästan kräktes och hon hostade länge.

Idag åt vi middag i köket, det var bara jag, Nelli och Leo eftersom Robin var på träning. När vi skulle sätta oss frågad Nelli om vi kunde lyssna på lugn musik för det gör dom på dagis och det var ett så fint förslag så jag satte på musik på mobilen och lyckades hitta Disney låtar på piano och jag tyckte att det var otroligt mysigt men det tyckte inte Leo så han börjadespela musik på sin telefon trots att jag sa att han förstörde men han bara fortsatte att härja sen blev han sur och när han ätit klart gick han in och satte sig i vardagsrummet och spelade hög musik och sjöng så vi inte hörde Nellis musik.
Tycker att det är så sjukt att han bara skiter i att han förstör och gör andra ledsna.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)