.

.

torsdag 24 oktober 2019

Jag gick upp vid sju med Robin idag och så gick han till skolan vid kvart i åtta och straxt därefter vaknade Nelli, hon hade drömt någon mardröm om vampyrer och var ledsen.
Sen ville hon städa så det gjorde vi, och sen dammsög jag hela övervåningen och här nere också och sen började jag att diska av disken i diskmaskinen, efter två omgångar orkade jag inte mer.
Nelli ville gå på promenad idag också och äta lunch på stranden så jag kokade nudlar som vi tog med i en burk, men idag var det hemskt vid stranden, det blåste storm och var jätte kallt så Nelli frös och ville inte vara kvar så vi gick hemmåt och så åt hon klart på hemvägen.
När vi kom hem var jag hungrig så jag gjorde en ugnspannkaka men Nelli ville inte ha, hon var fortfarande mätt.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)