.

.

onsdag 9 oktober 2019

Lilla hjärtat


Nelli piggnade till en stund när jag skulle dammsuga och ville hjälpa till.
Vi la massor med pussel och tittade på 4 filmer, jag fick i henne lite spagetti och köttfärssås men det gick väldigt trögt, men det var tur.
Robin kände sig lite dålig så han fick hoppa över gympan och åka hem ist så han kom hem vid halv två men han försvann ner på sitt rum på en gång och la sig och vilade lite.

Leo kom hem vid kvart i fyra, han hade varit iväg med skolan och spelat DM i fotboll, första matchen förlorade dom med 5-1 och andra blev det 3-3men det gjorde ingenting. Leo var jätte glad när han kom hem.
På kvällen när vi satte oss och skulle äta middag hade all hennes ork försvunnit men jag mer eller mindre tvingade henne att äta ändå, vilket visade sig vara ett stort misstag.
Hon började hosta och hosta och sen skrek hon att hon behövde kräkas och så sprang hon in på toa men det kom inget.
Jag sa till henne att det bara känns så för att man hostar så mycket, vi gick tillbaka och hon satte sig i soffan och vilade lite och fortsatte att hosta och hosta och helt plötsligt kräktes hon i soffan, så vi sprang in på toa igen.
Sen satt hon där på golvet och hostade och kräktes, hostade och kräktes och det kändes som det aldrig tog slut och så klart mitt i middagen. Jag kände mig så taskig som tvingade i henne mat för det är inge kul att kräkas upp all mat igen.


Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)