.

.

tisdag 15 oktober 2019

Nelli vaknade tidigt idag, jag hade föredragit att hon sov lite längre så hon blir frisk. Men det kanske var väckarklockan som väckte henne.
Jag gjorde frukost till Robin också kom hans klasskompis förbi och sen gick killarna till tåget.
Jag vaknade med konstig huvudväkr och hade väl egentligen hoppats på att kunna lägga mig i soffan och titta på något på datan och vila lite men så blev det inte, jag städade lite innan Nelli sa att hon var hungrig. Av någon konstig anledning så är jag mest effektiv på morgonen innan frukosten.
Nelli och jag åt pannkakor till frukost idag igen, vi skulle göra våfflor, men det fanns för lite pulver kvar.
Nelli följde med ut med Tuffs och ville gå och leka men det var så sjukt kallt och små regnade hela tiden.
Nelli gillaratt jag tittar på när hon leker så jag satt halva eftermiddagen på golvet och tittade på, jag försökte förhandla mig till att sita i soffan för jag var så trött och huvudvärken försvann aldrig men då blev hon ledsen så jag satt kvar.
Sen kom Robin hem och ville spela fortnite men det tog så lång tid att uppdatera så vi spelade nåt annat spel och då kom Leo hem från skolan, på världens bästa humör, det var länge sen han var så glad när han kom hem.
Jag gick och handlade och lagade middag medans fortnite fortsatte att uppdatera.
Vi åt fläskpannkaka, det har vi aldrig ätit förut och jag tror att jag inte har ätit det sen jag bodde hemma. Den blev jätte bra men våran ugn är så jäkla dum, antingen blir plåten för långt ner eller för högt upp så nästa gång måste jag komma ihåg att flytta plåten efter halva tiden.
Leo åkte iväg på innebandy träningen och jag gick ut med Tuffs och sedan spelade jag med Robin en stund tills det var dags att sova.





vises

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)