.

.

söndag 27 oktober 2019

Robin

Svårt at veta hur man ska formulera sig men Robin gör verkligen mitt liv så mycket bättre. Han gillar samma filmer som mig och han gillar att se på film lika mycket som jag, men han är också omtänksam, hjälpsam rolig och snäll.

Idag när jag frågade vad vi skulle äta till middag frågade Robin om vi inte kunde äta  räkor och det är jätte gott och en bra ide men jag tvekade eftersom klockan var typ fyra redan och det tar så lång tid för räkor att tina och det tar lång tid att skala dom. Jag sa till Robin att det också blev lite komplicerat för det var massa disk i diskhon, (för det är ingen som gör som jag sa och diskar sina saker på en gång). Då sa Robin att om jag går och handlar räkor så diskar han och skalar räkorna. Så jag gick och handlade och handiskade disken och sen hjälptes vi åt att skala räkorna.
Det var så kul vid middagen för man kan ju äta räkor och ostkex på alla möjliga sätt, smaken är ju olika.
Så Robin provade rostatbröd men räkor och aioli och sen med majonäs. Han provade kex med min ost och den gillade han sen provade han cremebonjour vitlök som jag faktiskt köpte till honom men den gillade han inte, han provade med ost kex och vindruvor som jag gillar. Sen provade han ost kex och räkor, som jag aldrig har provat och det tyckte han var godare än med vindruvor.
Det var världens mysigaste kväll, till Leo kom ner och började tjafsa om något som jag inte minns vad det var nu.





Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)