.

.

lördag 12 oktober 2019

sm i handboll

Jag Leo och Nelli vaknade samtidigt i morse och han vara uppe en stund innan Robins väckarklocka ringde klockan 9. Han åt frukost och hans tränare hade sagt att dom skulle gå en promenad efter frukosten så han tog med sig Tuffs och gick en sväng.
Sen gick han iväg för att spela första matchen i SM. Dom ska vara i hallen hela dagen och äta lunch och titta på någon match.
Nelli var sugen på pizza till lunch så jag tänkte att det var en bra ide eftersom hon inte ätit så mycket dom sista dagarna men när vi gick och handlade så ändrade hon sig och ville ha pommesfrites istället Leo ville ha hamburgare och jag tog en pizza så åt vi lunch tillsammans och tittadepå Alvin och gänget för Leo ville se den.
När Robin kom hem åt vi Tacos idag igen... mest för att jag hade ingen ork att laga någon mat och Tacos är den enda maten som Robin blir riktigt glad över och så tittade vi på film. Jag älskar att se på film och jag och Robin gillar exakt samma filmer.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)