.

.

tisdag 29 oktober 2019

Vilken dag

Vi gick till vårdcentralen så fort Nelli vaknade och där satt vi, i min fantasi skulle det gå fort men det gjorde det inte. Jag gick och frågade om det var vår tur snart och då sa hon att vi var näst på tur in till doktorn, sen fick vi komma in en och en halv timma senare. Jag fick smsa till Robin att han skulle gå ut med hunden, och en stund senare dog batteriet på telefonen. Men nelli var så duktig trots att vi satt där i över två timmar.
När vi tillslut kom hem så kollade vi om det fanns någon bio film vi kunde se, trots att det är höstlov så går det inte så många filmer på dagen, micke skulle till Kista på möte så han sa att vi kunde åka med honom dit och gå på bio så då blev det Toystory 4 för det var den enda som gick på eftermiddagen. Men Leo ville se den redan när den hade premiär för den hade premiär på min födelsedag och han frågade om jag skulle tycka att det var kul att se den på min födelsedag och jag sa att det vore en jätte kul grej att göra men sen kunde vi inte det för att Micke  planerade in en innebandy match på min födelsedag.

Det var kul som alltid att gå på bio och jag tyckte att det blev ännu bättre för att skopunkten låg precis brevid bion och jag har letat efter fodrade gummistövlar åt Nelli och hittade ett par bra på skopunkten. Så på väg till bilen gick jag och Nelli in och köpte dom och hon blev så himla glad.



Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)