.

.

lördag 23 november 2019

Pyssel

I dag har vi varit hemma och bara tagit det lugnt och njutit  av att det är helg och att vi inte har något vi måste göra.
Robin gick iväg och tittade på en handbollsmatch men han kan inte vara med pga sin hand.
Jag och Nelli pysslade lite.
Hon älskar att pyssla och på vardagarna råkar jag ofta säga att vi kan pyssla efter dagis men tiden går så otroligt fort på eftermiddagarna så vi hinner aldrig.
Sen duschade jag, och försökte tvätta gardinen som satt på altanen, jag slängde in den i maskinen för jag orkade inte tvätta den för hand men den blev inte ren iaf. Sen pysslade vi pytte lite till och sedan gick jag och handlade en snabbis och så åt vi hamburgare och tittade på några avsnitt till av Hunters hemlighet och åt lite lussebullar och pepparkakor, men Nelli gillar inte pepparkakor längre så hon åt rån.







Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)