.

.

tisdag 29 september 2009

Godis

Gud jag var så godis sugen i går kväll så jag trodde jag skulle dö. Så försöker jag intala mig själv att.. skärp dig.. men bara för att man har bestämt sig för att inte äta godis då e det så man blir galen när godis suget kommer.
Jag vet inte var jag ska göra för att gå ner i vikt och få bort min mage, jag har tränat sitt ups och pilates, men det funkar inte . En del säger att gravid magen inte går att träna bort Stämmer det??
Jag har provat att försöka äta GI fullkorns pasta och lite kolhydrater. Funkade inte
Jag har försökt att äta lite och kalorifattigt speciellt eftersom jag sitter dygnet runt nu. Funkar inte.
Jag har provat att byta ut flertalet måltider mot Nutrilett. Funkar inte.
VAD SKA JAG GÖRA????? jag blir tokig ska det vara så svårt att bli av med några kilon och en mage??
Varför funkar GI pilates och Nutrilett för vissa och varför funkar inget på mig??
Nån som har ett tips så dela med dig snällllla : )

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)