.

.

tisdag 23 februari 2010

Tänk jag som var så orolig när jag lämmnade dom på dagis igår att den andra pojken skulle göra illa någon av dom så får jag höra när jag kommer och hämtar dom att Robin hade puttat Leo när dom var ute varpå Leo blir arg och går pch hämtar en barn piasava kvast och upprepade gånger bankar den likt någon sorts skogshuggare i ryggen på robin som ligger ner innan fröken skrikandes kommer fram, då stannar Leo med soppborsten ovanför huvudet vad håller du på med skriker fröken, slår robin för han puttede mig säger Leo så förnuftigt. Så fröken går in med den skrikande Robin och kollar så han inte e allvarligt skadad och ber mig innan jag går att kolla hans rygg också när vi kommer hem.
Ja vad ska man säga???? Akta er för dom andra barnen på dagis så ni inte gör er illa? : s

3 kommentarer:

Fejdan sa...

:o) Det är inte det minsta trögt. Jag raderade hela bloggen och började om från början i december, därav den tunna historiken. :o)

FLOOSAN sa...

Min son har en förmåga att alltid sätta skorna på fel fot. Han hade på vita sneaker som jag målade en glad gubbe på insan på så han visst när han satte på sig dom att när gubbarna var åt samma håll satt skorna rätt =)

Fejdan sa...

Jag hade en naken-röd-tråd tidigare, men raderade allt när jag började jobba inom skolan. :)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)