.

.

måndag 7 juni 2010

Måndagen har jag ägnat åt att dammsuga, lämmna killarna på dagis, göra naglar, gå till mamma och pappa och dricka kaffe och titta på när Tuffs och Puh busade (nu börjar han stå på sig min lilla kille, riktigt kul att se) lämmna Tuffs ensammen hemma för första gången och gå och handla allt smarrigt till middag, gå till dagis och hämta killarna, fika, klippa tuffs, blogga och läsa bloggar.
Nu ska jag gå och värma deras favorit middag.... ravioli... näst intill pinsamt men vi ska äta senare när Micke kommer hem från jobbet och dom blir så glada att dom skriker när dom får ravioli så det är en perfekt lösning men jag får enormt dåligt samvete när jag tänker på att vi ska äta lax rullar, räkor, kräftstjärtar, ost och kex, ägg, painrich och vin till middag och titta på film Camilla Läckbergs sista (kommer inte på vad den heter och orkar inte gå och titta efter)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)