.

.

söndag 17 oktober 2010

Söndag på Junibacken

Det första Leo frågsde när han vaknade i morse var om vi kunde gå till skogen idag, så det var tydligen uppskattat och det gör mig glad för det är så mysigt i skogen, men efter som jag fortfarande är jätte dåligt kände jag att det inte var ett alternativ och så skulle vi ju göra någonting med Micke idag så vi åkte till Junibacken som känndes som ett bra alternativ för Leo verkade inte heller särskilt kry idag och det visade sig resten av dagen skulle jag vilja säga.

Det blev världens största sak när vi skulle stoppa in jackorna i skåpet med dörr och peng och nyckel och ja allt var fel :) sen ville han inte åka tåget så vi bestämde att gå därifrån, då grät han för att då ville han åka tåget. Så fortsatte det och håller fortfarande på även fast han har vilat till Alvin och gänget så troligt vis mår han också dåligt idag.


Men för övrigt hade vi en underbar dag som vi avslutade med löv krig på vägen till bilen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)