.

.

måndag 25 oktober 2010

Underbart me städning

Jag köpte liljor på ica idag för 15kr (konstigt att rea ut dom för det är inget fel på dom)
Jag älskar liljor doften gör mig så lycklig
Jösös vad jag har städat nu när jag ha varit hemma och vart sjuk. Nu är det inte så att jag är hemma och simmulerar även om det kanske lät så :) Utan när man ligger hela dagarna och vilar äter tabletter dricker te och hostmedicin osv så blir man tillslut rastlös och har lite tillfällig ork efter en sisådär 4 timmars sängliggande, så då har jag gjort ett litet städ ryck och det känns så underbart, annars mellan dagis jobb hund handla och laga mat så har jag faktiskt inte haft så mycket lust att städa, jag gör det jag måste, tvätten disken damsuga osv osv. Me nu har det vari kul att städa säkert pga att man blir så uttråkad av att ligga ligga ligga.
Idag blev det ett litet ryck att skura under kylskåpet,hur ofta gör man det?? I förra veckan skurade jag ugnen och killarna elementet. En dag tog jag kaffebryggaren, bröd rosten och vattenkokaren. Igår dammsög jag och skurade golvet och listerna med det nya skur medlet :) Underbat. Y
jag har kommit fram till att ca 15minuter aktivt städande är vad jag orkar sen måste jag vila igen.
Undra vad det blir i morgon......... :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Tack så mycket :) Jo, det är lite trist det där då man hyr. Man kan inte alltid ha det som man vill!

Cissi sa...

Det är så fint med "snittblommor" men jag får köpa mina egna om jag ska ha några ;)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)