.

.

onsdag 17 november 2010

Vi bakar lusse bullar

Vi lyckades !!!
Jag lyckades!
Första gången jag har bakat något som vi kan äta, det ni : )

Det gick jätte smidigt och killarna tyckte att det var jätte kul och en underbar doft av nybakat och jul har spridit sig i hela huset.

Bullarna vart både fluffiga och JÄTTE GODA så jag kan varmt rekomendera den. Vi åt upp nästan alla och nu kommer det säkert bli som jag befarade bara för att jag ni "KAN" så kommer jag trligt vis baka flera gånger i veckan för killarna tyckte att det var jätte kul och der gick sjukt snabbt, jag rörde bara ihop allt så gick vi ut med hunden och när vi kom hen så bakade vi, läste några böcker tills det var dags att slänga in dom i ugnen och sen ÅT vi och ÅT och ÅT.........

2 kommentarer:

Cissi sa...

Vad roligt, då ska jag också testa den mixen någongång men eftersom jag har köpt hem saffran för 35 kr st (!!!!!!!!!!) så måste jag använda dom först ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

-fam bus- sa...

Hej o tack så mkt! hihi näää, man fastnar lätt i massa mys o gos. Men så fort man hinner så vill man även hinna med så mkt som möjligt här hemma oxå.

Fina pojkar du har! De ser jätte glada och nöjda ut på de fin-korten i menyn! :)

Kram kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)