.

.

onsdag 19 januari 2011

Nya gummistövlar

Jag har köpt världens snyggaste gummistövlar, jag hade ju världens snyggaste stövlar förut men så gick dom sönder och jag grät en skvätt.

Jag använder ju gummistövlar ganska så mycket både pga jobbet och eftersom jag måste gå ut med hunden oavsett väder och gummistövlar är så satans fula och hemska, det känns lite som att de som tillverkar gummistövlar gör det för att traffa alla som vill vara torra om fötterna.

MEN så hittade jag dom här






Tyvärr är det inte 100% kärlek för dom är lite stora, har dubbelkollat storlekarna igen och enligt mått tabellen så om jag beställen en strl mindre så blir dom för små men jag tycker att det verkar konstigt att det skiljer 2cm mellan storlekarna eller??
Har lite beslutsångest eftersom dom tar betalt för att skicka och returnera (gillar inte halens egentligen men kunde inte motstå dom här stövlarna) Men dom är fortfarande de vackraste gummistövlar i världen.

6 kommentarer:

Linda aka Tokmorsan sa...

Åh såna vill jag ha sktisnygga. Har hittat ett par på Skopukten jag vill ha också. Svarta med spännen på hur snygga som helst. Men dom kostar lite. Kan jag nog unna mig tänker jag!

Hoppas ni mår gott allihop!

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Hej!

Tusen tack.

Å appropå gummistövlarna finns det såna läckra lite överallt nu, så jag skulle nog skicka tillbaka. Jag hittade ett par snygga rosa på skopunkten -de är helt super toppen bra!
Klart fötterna ska vara snygga i regnväder också! ;)

Maria sa...

Jätte snygga stövlar!
Hoppas att ni har haft en bra dag.

Kram

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

Nja, det var i somras. Men alla skor finns ju inte med på internet heller.
Såg snygga på Kapp Ahl för en tid sen också, men jag skulle tro att det kommer dyka upp en hel del nu när vintern börjar töa till. Håll utkik, det kan jag göra åt dig ;)

Cissi sa...

Cooola!
Kanske passar dom bättre (och blir varmare) med en sula i :)

fam. bus sa...

grymt coola! :) Du får köra med raggsockar i dem... hihi

Tack! hahaha tror hon höll på att gäspa på den bilden ;)
kram

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)