.

.

måndag 3 januari 2011

Nytt här hemma

Jag fick ju en ljuslykta för ett tag sedan som jag tänkte skulle stå på skänken i hallen efter jul, och så länge har den stått på golvet i hallen, men nu tyckte jag att det vart så mysigt så jag ville inte ta bort den, så igår köppte jag en snarlik ljuslykta och la i en av ljusslingorna jag köpte på Rusta för ett tag sedan och det blev precis lika bara och jätte vackert och mysigt så i går tog jag bort den lilla advents granen och ställde dit den nya lyktan istället och jag blev så nöjd.




Jag shoppade också nya korgar som jag velat ha så länge nu första var det tänkt att det skulle vara vita med blått tyg som dom på skohyllan men nu hade dom fått in med vit spets isället och de var så underbart vackra och passade mycker bättre i storlek, även om det bara skilge 3-5cm så är det ganska mycket när dom ska få plats på hatthyllan. Äntligen slipper jag se allt skit som låg där.


Det är så underbart med ordning och reda i vackra saker intesant??




1 kommentar:

Linda sa...

Vad fint :) Jag skall skaffa saker till min hall. Där ser ibland ut som en sjöslag :( Nåja kanske blir ordning en vacker dag *S*

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)